We have Time



Som jag skrev tidigare så behöver jag en ny plånbok vilket jag och syster gick och köpte idag. Hittade denna tjusiga på glitter. Fanns både i guld och silver, var gymt svårt att bestämma sig men det fick bli den silvriga. Köpte även en maskara som det var extra pris eftersom den jag köpte på mellandagsrean var typ dålig och uttorkad!
ittade på In Time med föräldrarna för några timmar sedan, så sjukt bra är den! Har nu suttit och fixat kollaget "Mitt 2011" men såklart stular uppladdningen av bilerna så jag struntar i det nu. Klockan är snart halv 4 och jag kan fortfarande inte sova! Vad är det för fel på mig! ^^ Ska iallafall gå och borsta tänderna och sen sedan gå och lägga mig så får vi se om jag kan sova! Godnatt

Eftersom jag är pigg i kroppen men väldigt trött i huvudet så tror jag att det kan vara en hel del stavfel i texten ^^ Hoppas att ni har överseende med det!

Yepp! :) Hatar att cubus inte har webbshopp! :( men här är dom



http://cubus.com/sv/Dam/Kollektion/Kollektion/Underklader/Bh/7104112/



http://cubus.com/sv/Dam/Kollektion/Kollektion/Underklader/Bh/7114855/71148552/




Kom ihåg mig?