Right Now

 
Gammal bild från i sommras.
Sitter just nu på bussen till Finspång till min pojkvän! Det kommer antagligen inte bli så mycket bloggande i helgen eftersom jag ska vara hela helgen i Finspång. Idag så gick jag upp runt klockan halv 7 för att fixa mig iording lite inför min första jobbar dag! Egentligen skulle jag ha haft sov morgon till skolan till klockan 10.10 men så blev det ju inte! Jobbet var iallafall ganska så roligt. Jag jobbade från klockan 8-12 och sen så åkte jag hem!

grymt fin blogg!:)

kul det skull va om du lämnade en kommentar på min.

Ida

Hej! Jag skriver om min LKG, läs & kommentera gärna!

http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Undrar du vad LKG är för något? Klicka på länken här ovanför så står det där om du bara bläddrar ner lite! :)

Fin blogg !!

finaste gulligaste du. kan du inte vara supersöt och gå in och rösta på min blogg som blivit nominerad i örebro blogg awards. det skulle verkligen vara guld värt för mig! :* KRAM



http://www.orebrofinest.se/blogg-award/




Kom ihåg mig?