Just got to love it


Kikade lite på Nellys hemsida på smycken och hittade en hel del fina halsband! Vill ha alla men jag älskar verkligen den 2 på första raden, så sjukt snygg!
Har nu stoppat i mig lite mat och fick precis reda på att min pojkvän kommer hem till mig idag och myser!

Älska stora halsband, jag har det silvriga på rad två. Det e skitsnyggt men man känner sig som en hund i det haha!

aha! tack för tipset med naglarna. Väldigt snygga halsband! kram på dig :)

I love chunky necklaces :D Did you get any of these?

x

kikar in och önskar dig en fin kväll och en grym fortsättning på det nya året! KRAMAR

verkligen fina halsband :)

wow, i really dig all of those! i have the silver one from nelly at home :) //<a href="http://www.dariadaria.com">dariadaria</a>

Superfina halsband! Gillar när det är maffigt, det kan göra hela outfiten! Kram




Kom ihåg mig?