Hey I heard you were a wild one


Åh Denna helgen har verkligen varit supermysig och grymt rolig!
I fredags när jag kom hem till min pojkvän så gick vi och köpte lite godis, tittade på The voice och sen senare myste vi till filmen Friends with benefits.
I lördags så låg vi länge och myste i sängen innan vi gick upp. Runt klockan halv 4 så var vi på en Filippinsk födelsedagsfest och hade det trevligt. När vi sedan gick hem igen så köpte vi med oss kebab med pommes på vägen. Senare så åt vi godis och tittade på Gladiatorerna!
Idag söndag så låg vi också länge i sägen och slöade oss innan vi gick upp och sen innan jag åkte hem så var vi och fikade och tittade lite på möbler till framtida/nutida planer!
När jag kom hem så var maten precis klar och sen dess har jag bara suttit vid datorn! Mamma har varit snäll och städat mitt rum lite och sen har hon också satt upp en hylla eller vad man kallar det på väggen.




Kom ihåg mig?