Helgen i bilder


 
Fredag: När min pojkvän kom hit stack vi dirket til badhuset och myste i äventyrsbadet och i bubblorna! När vi sedan kom hem så fixade jag iordning maten och dukade fram. Det fick bli bakpotatis med kyklingröra till det och en sallad, Sjukt gott blev det! När vi hade ätit upp vilade vi lite innan jag började att förbreda "efterrätten" choklad med jordgubbar. Mums!


Lördag: Blev det ännu mer mys med pojkvännen! Vi fixade iordning oss för att ta en fika på Hagebycentrum men istället hamnade vi på macdonals! ^^ Efter en lugn och skön stund så gick vi hem och lite senare så blev det mat. På kvällen blev det mys då vi kollade på gladiatorerna och åt semlor.



Söndag: Idag blev det en lång sovardag! Gick upp kanske klockan 1 eller något. Jag och älskling har bara legat i sängen och slöat och tittat på en ganska så bra film som gick på tvn. För ungefär två timmar sedan så var jag och min finaste ute i nysnön och lekte runt lite och efter det så var min pojvän tvungen att bege sig hem till Finspång. 

Om jag ska summera denna helg kortfattat så kan jag bara säga att det var den abslout mysigaste helgen på länge! En riktig toppen helg!
Meg

Maten såg god ut! Härliga bilder :)

shiiiiiiiiiiiit va semlor! :D

QUI

gottigheter!




Kom ihåg mig?