24 Januari 2012




Dumlemuffins!
Såklart bara för att jag hade bestämmt mig den här veckan för att inte äta något sött så kommer min syster på idén att baka dumle muffins!, o det kan man ju verkligen inte säga nej till! Så jag och systern gick ner förut till netto för att köpa dumlechocklad och sen gick hem igen för att baka muffins! Glasyren som skulle vara uppepå muffinsen struntade vi i att lägga på, vi tyckte att det skulle bli godare utan. 
Åh så sjukt goda blev de också, som en dröm!
Nu ska jag borsta tänderna och sen gå och lägga mig!

Hejsan snygging! Fin blogg :D

Vad brukar du göra när du har tråkigt? Kram

Hoppas du har haft en bra tisdag ;D

Sov så gott :) kram!!

Var med och tävla i veckans blogg hos A-magnusson!

Vinnaren blir länkad på fredag.

Så kommentera valfritt inlägg att du är med!

åh gud vad gott! typ dör lite här. nu blev jag jättesugen på dumlemuffins! ska också pröva göra det någon dag :)

gott det där såg ut då=)




Kom ihåg mig?