L.O.V.E



Kärlek för dessa!
Idag slutade jag skolan nästan efter luchen, vi var först tvungna att kolla på en kanin utställning som låg raktmitt över våran skola, Stadium arena! Det var inte så tråkigt ändå att titta på alla 1500 kaniner, de var ju så söta. Jag var väl hemma runt klockan 1. Sen dess har jag inte gjort speciellt mycket, bara tagit det lungt och målat naglarna rosa! Just nu väntar jag bara på att min pappa ska komma hem och skjutsa ner mig till recesentrum och även till sf för att fixa lite grejor!

åh vad jag ser fram emot att kunna bära shorts igen i sommar!

Hoppas du får en fin kväll fina du! Glöm inte att kika in tävlingen som nu är igång. Kanske är något just du vill ha. KRAM

Läckra shorts!

gillar knytningen av toppen.

Man blir ju helt beroende bara utav att kolla på dom där snygga shortsen! Åh

snyggt!

Åh de är ju för snyggaa!

älskar shortsen!

Al

shortsen är så snygga!

My

SNYGGT!




Kom ihåg mig?