Kiwii




Gjorde supergoda klubbor/glassar igår kväll! Vi skalde ett par kiwi och sen så skar vi dem i lagom tjocka bitar och satt dem på en pinnar. Efter det doppade vi dem i mörkchoklad, lät dem stelna och sen in i frysen. Blev supergoda glassar som inte är alls så onyttiga! De blev en favorit här hemma så det här kommer vi nog fortsätta med att göra fler gånger!

Idag gick jag i skolan till 15.50. Efter skolan så åkte jag direkt till apoteket och sen hem. Kvällen har jag spenderat min tid på att göra klart en engelska uppgift, tittat på tv och tagit en lång skön dusch.
Nu väntar bara sägen!

Hej finis! Lottar ut USA-tröjan från modekungen på bloggen. IN OCH TÄVLA VETJA ♥

Ser gott ut!

Ser gott ut!

GOTT!

gud vilken klockren idé!

den haffar jag och testar i helgen tror jag allt. :)

Oj! Jag kan verkligen tänka mig att det där är supergott!

åh så gott!




Kom ihåg mig?