Underware



Vaknade upp brevid min pojkvän denna morgonen idag, inte helt fel att börja dagen så! Efter att han hade åkt hem så tog jag mig en dusch och fixade till mig lite innan jag sedan gick ner till stan för att göra lite sällskap med några tjejkompisar som skulle köpa lite julklappar. Eftersom jag själv är redan klar med alla julklappar så köpte lite till mig själv istället! Det blev en välbehövlig bh och en freebra. Har länge gått runt med lite för små bhar så nu har jag äntligen tagit tag i det och inhandlat en (2) bh i rätt storlek, men fler måste ju det självklart bli!
Freebran hade jag tänkt att använda på nyår då min klänning är har en långt skuren rygg. Hoppas den sitter bra på så att den inte lossnar och ramlar av.
Nu ska jag staxt åka hem till min pojkvän och mysa. Igår så firade vi en minijul tillsammans och bytte julklappar. Kan visa imorgon på bloggen vad jag fick! (:



Kom ihåg mig?