Red head




Köpte hårfärg igår eftersom förra gången jag färgade så försvann färgen bara efter några tvättar. Färgade igår kväll och jag blev faktiskt riktigt nöjd. Tycker att det blev ganska så häftig färg, typ ändrar färg beronde på ljuset. Lite annorlunda, ibland ser det nästan svart ut! Lite färg försvinner ju sen, blir ju alltid lite överskotts färg.
Köpte även ett nagellack som matchade hårfärgen. Bilderna visar inte riktigt rättvisa på hur färgen ser ut i verkligheten, provade utan blixt och utan.

fina naglar =)

fint nagellack!



Sv: TACK så jättemycket! :)

love it

Åh, så fräckt!!

GALET FIN BLOGG SNYGGO! så söt header!

kika gärna in i min och säg vad du tycker!



K R A M

fint!

Hej!



Var gärna med i Miss Alicias tävling, där ett fint armband lottas ut. Allt du behöver göra är att gilla vår Facebooksida och lämna en kommentar om att du är med!



Här hittar du facebooksidan: https://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Lycka till!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se

Sjukt snygg färg :)

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

riktigt jäkla snygg hårfärg !

Hårfärgen blev jätte häftig! Grymt snyggt!




Kom ihåg mig?