21:42


Kom hem för en cirka timme sen! Har tagit en mysig fika med kompisen Lollo och pratat om allt mellan himmel och jord! Som jag sa så skulle jag shoppa idag men jag hittade typ inget! Finns massor som jag vill ha men sen när jag väl har pengar så hittar jag inget sen. Aja ska gå en liten sväng efter skolan imorgon med så jag får se om det blir något köp då! En bronsfärgad halsring fick iallafall följa med hem!

Snyggt med halsringen!

åh vilken snygg halsring =)

tack söta du hihi. kram

Ja himla mysigt och snart är vi där :-)

Väldigt fin blogg du har! Checka gärna in på min blogg om du har tid och lust, kram!

Åh vad kul att du tycker det!!

Hej vill du bli länkad i min blogg? Du behöver bara göra de som står här: http://eemma.se/2011/november/min-facebook-sida-gilla-den-sa-gor-ni-mig.html#comment kram sötis :D

fint halsband mysan!! :)

Vart hittade du det?

å, fin!




Kom ihåg mig?