13 November 2011 Farsdag


Har haft en underbart mysig helg med min pojkvän. Åkte dit igår klockan halv 6 efter jobbet och åkte hem sen idag igen runt klockan 5. Farsdag är ju idag så pappsen fick en snygg t-shirt utav mig och syrran. Han fick även trislotter av mina bröder och vantar och halsduk utav min mamma! ^^
 Har nu suttit och pluggat lite matte och ätit lite pannacotta med passionsfrukt och snart blir det väl att lägga sig i sängen! Skönt att vi har en liten sovmorgon imorgon iallafall.

mysigt värre :)

Åh tack så hemskt mycket! Kul att du tycker det :)

Tack så mycket! Så skoj att höra :-)

Just nu har jag 1 superhärlig tävling i min blogg!



Du kan vinna ett valfritt plagg från Misslia!

http://martinaolsson.myshowroom.se/9673/tavling-vinn-valfritt-plagg-fran-misslia/



Kram! :)

Mmmm, passionfruit!




Kom ihåg mig?