Lite halv depp...

                    
We <3 it
Dagen började så himla bra idag. Har varit pigg och glad hela dagen! Var väldigt länge sen som jag var riktigt på topp, alltid varit lite trött och lite små sur! Men såklart då som man känner sig som bäst så ska Alltid något dra ner en igen! Kan man aldrig få känna sig riktigt glad eller!?
Fick reda förut på att jag inte fick jobba kvar på mitt jobb längre för att de hade anställt för många! De behövde inte all den nya personalen. Känner mig väldigt dålig på insidan och ganska så depping!
Så jag och syster gick ner till stan och tittade ut lite vad vi skulle köpa i julklapp när vi får lön, för att sluta att tänka på jobbet och försöka att blir lite på bättre humör.

Sånt där är så jävla fult gjort av arbetsplatser! :(

Jobb kommer och går :) snart får du ett nytt! kram

sv: ja precis, i sverige har vi så tråkiga årstider! Hoppas iallafall att vi får snö till julafton! :/

MY

Oh vad fin bild. värre det där med jobbet!




Kom ihåg mig?