Jobbat på Brännan...





Kanske lite för mycket. Jag och syrran har legat och glassat på norrköpings central utebad. Blev förstås att bada med.
Trodde verkligen inte att jag skulle bränna mig, nu är hela jag röd. Men sånt tänker men ju inte på eller känner när man ligger i solen och solar. Jag har alltid drömt att få den dära snygga gyllenbruna hudfärgen men jag har inte den typen av hud som kan bli så. I år har jag typ solat vid varje tillfälle då solen har varit frame och så här brun har jag nog aldrig varit förut. Även om det inte är så speciellt brunt till skillnad från andra. Hade tänkt att hinna med att titta på ett på ett par skor på stan men det hann jag inte med idag, får se om jag hinner med det imorgon istället. Nu blir det dags för sängen och imorgon kommer älskling (: Godnatt




Kom ihåg mig?