Gömmer mig bakom mina hårförläningningar












Bilderna är både gammla och nya.

Vilket jag försöker att inte göra längre. Har haft hårförlängningar enda sen 7:an tror jag ? Det kanske låter konstigt men de nedras hårförlängningarna är typ som en drog! Har försökt flera gånger att sluta att använda hårförlängningarna men lyckas bara i några veckor innan jag börjar igen. Anledningen varför jag måste sluta är för att det sliter så dant på mitt hår, mitt hår blir bara tunnare och tunnare! Känns som när jag använder hårförlängningarna att jag får mer självförtroende och så tycker jag att jag ser mycket bättre ut när jag använder dem. Aja men det är väl bara att sluta, det är det bästa för mitt riktiga hår!

Snart ska jag och mamma iallafall gå till Hagebycentrum och kolla lite kläder och sånt!




Kom ihåg mig?