Augustifest i Norrköping!





Torsdag: Jag och pojkvän var nere vid vasaparken i norrköping och myste runt på tivolit och tittade på raketer!















Torsdag: spenderades både med pojkvän och vänner. Efter att älskling hade åkt hem vid klockan 7 så spenderade jag resten av tiden med mina vänner! (: Vi tittade på rix fm festivalen som var där och sen hängde vi vid tivolit och en utav norrköpings pizzerior. Dagen avslutades med att titta på rakteter (raket tävling hela veckan eller nått)

Augustifesten är en "fest" som varar från 17 Augusti till 20 Augusti (tror jag?) Det innehåller bla tivoli alla dagar, rix fm festival som var igår/torsdag och marknad som är imorgon fredag till lördag. Det där var bara lite som Augustifesten har att erbjuda, finns massor mer roliga saker att uppleva!



Kom ihåg mig?