Rainy thursday

Idag har jag varit arbetslös i tre veckor och det börjar redan att krypa i benen på mig! Måste ta tag i det hela igen och börja gå runt och lämna cvn. Hoppas jag hittar nått och så att jag hinner att jobba lite innan säsongen på kyrkan börjar igen! Idag har jag städat, lagat mat och varit iväg och handlat mat, alltså det vanliga som får dagarna att gå när man är arbetslös. I helgen var jag ute med mina föräldrar och plockade svamp så ikväll tänkte och göra varma mackor med kantareller, bonjour vitlök och ost tills min älskling kommer hem från tränigen, mums! På fredag ska jag, fästmannen och hans föräldrar till Gekås i Ullared! Ska bli så himla kul, har faktiskt aldrig varit där förut!Vi har fortfarande rätt mycket kvar som fattas som vi måste införskaffa i lägeheten! Det är ju inte så himla långt kvar till jul heller så en hel del julsaker måste införskaffas till min och älsklings nya lya! ♥



Kom ihåg mig?