New in

Shoppade lite här om dagen medan pojkvännen var på träning och fick bland annat hem detta! 
Gud veckorna bara springer iväg! Känns som jag äntligen har börjat landa! En liten update då om vad som har hänt dessa veckor, månader? Helgen efter min studentvecka flyttade jag och pojkvännen hemifrån och alltså ihop och bor nu tillsammans i en jättefin lägenhet! Trivs verkligen jättebra. Har tänkt ta lite kort på lägenheten och lägga upp här men har aldrig riktigt haft tiden men det kommer så småning om! Just nu jobbar jag fortfarande kvar på kyrkan och kommer att fortsätta med det ett tag till, närmare bestämt till mitten av september då jag fick övergå från sommarjobbare till säsongsanställd! Jättekul att få förlängt! Sen har jag och pojkvännen hunnit ta lite semester också och åkte då till Skara sommarland och badade loss! Mycket mer än de har inte hänt men att gå från slö tonåring och få maten och nytvättade kläder serverat till att jobba till klockan halv 4, tjäna egna pengar, laga mat, handla, städa och tvätta har varit rätt tufft och en hel totalt helomvänding! Men som sagt har jag äntligen börjat landa i det och börjar komma in i "vuxen" rutinerna. Denna helg har vi absolut inget bestämt vilket är otroligt skönt! Vi har alltid haft något planerat på helgerna som att handla möbler på ikea, storhandla mat, fixa i lägenheten och sånt men denna helgen är nog den första som vi inte har någonting planerat. Nästa helg blir det dock inte lika slapp för då fyller jag nämligen 20år och hela släkten är inbjudna hem till vår nya lägenhet! Jaa mycket mer än det har jag inte att tillägga! ska nog strax krypa ner under täcket, är fruktansvärt trött! Hoppas ni har haft en underbar fredagskväll och sov gott!



Kom ihåg mig?