Earl grey


Efter en lång dag i skolan så tog jag äntligen tag i körningen och åkte upp till våran skola och körde runt lite. Det blir troligtvis lite mer körning imorgon skulle tro. När jag kom hem tog jag mig en kopp med te och skorpor med smör och ost, nyttigt värre eller?... Gott och mysigt iallafall! Ser ni förresten den digitala fotoramen i bakgrunden?! Min urgulliga pojkvän kom hem till mig en kväll förra veckan med denna fotoram helt oväntat! Hur underbar och rar pojkvän kan man egentligen ha!? Han gör mig till världens bortskämdaste flickvän hehe!♥
Nu ikväll har jag myst med min kära, pluggat till ett prov som vi ska ha imorgon och även pluggat lite körteori faktiskt. Nu tänkte bädda ner mig hos min älskling och försöka sova så att jag vaknar upp pigg imorgonbitti. Godnatt!

Såå gott!

Svar: Hur mumsigt som helst! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?