Julafton








Bilder från igår julafton (Rätt så dåliga bilder med + oredigerade)

Började dagen med att gå upp klockan 8 och sedan att fixa sig lite julfin! Efter blev det frukost på det och sen bar det av till mormor. Där hjälpte vi till med julmaten och även käkade. Självklart så tittade vi på Kalle anka klockan 3, får man ju bara inte missa! Runt klockan halv 6 bar det iväg hemåt igen med hela familjen och bror med hans flickvän och även med min pojkvän. Hemma blev det julklapps utdelning och så kom även farbröderna och ena farbroderns tjej och hennes barn. Blev även lite gröt på kvällen med mycket julmys framför tv och julklapps spel!

Nu efter julafton känner jag mig på ett skönt sett lite seg och väldigt avslappnad! Känner fortfarande julmyset i kroppen. Min pojkvän åkte hem för drygt 1,5 halvtimme sedan! Så himla mysig är han! ^^ Nu blir det äta lite pizza! Har nästan blivit en traditon att äta pizza dagen efter julafton. ^^



Kom ihåg mig?