Wanties from Gina tricot SS15

Här ovan finner ni mina favoriter ur Gina  tricots vårkollektion! Mycket vitt men även lite färgklickar som piggar upp! Måste bara tipsa er om denna trench coat ovan som ni kan fynda för ynka 299kr!! Hade klickat hem den direkt om det inte vore så att jag inte har några pengar! Finns även i svart och blått! Skulle vilja ha den i alla de 3 färgerna! Även de vita jeansen har kommit tillbaka i min favorit modell Molly, ett måste till våren! 

Trench kappan är ju så himla fin!

Sv: Ja, mycket, mycket godare!

Svar: Jaa visst är den! (:
My Fransson

snyggt

Svar: Jaa visst är det! (:
My Fransson

Vilken fin blogg du har! Och kappan skulle man ju inte tacka nej till direkt :) Kolla gärna in min nystartade fotoblogg om du har lust! Kram :)

Svar: Tack så mycket! Nej eller hur! Absolut! (:
My Fransson

Åh så mycket snyggt! Härligt, bra med tips :) Kram!

Svar: Jaa eller hur! Vad kul! (: kram!
My Fransson

sv: tusen tack!

Ida

Åh men vad mycket fint! Molly-jeansen har jag hört mycket bra om och jag är på jakt efter vita jeans så dem måste jag kolla in!

Svar: Jaa gör det! Älskar dem! (:
My Fransson

åh vilken fin blogg du har!! :D
kram.

Svar: Åh tack så himla mycket! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?