Christmas dresses

1.  2.  3.  4.  5.  6
7.  8.  9.  10. 11.  12.
 
Åh vad irriterad man blir när man har precis skrivit det perfeka blogginlägget så försvinner bara alltihopa helt plötsligt i tomma intet, teknik ibland alltså.. Aja ska försöka återskapa inlägget så gott som möjligt, önskar att man hade fotografiskt minne ibland!
Kan inte riktigt släppa tanken att jag precis skrev rubriken Christmas dresses! Det är ju snart jul! Sjukt vad fort det har gått, känns som att det inte var alls länge sen som det var högsommarvärme! Jag älskar verkligen julen och allt vad det innebär som pyssel, bakning, snön, pyntning, julfilmer, julmusik och alla dessa juldofter från granen, hyacinterna, pepparkakorna och glöggen! För mig är julen den bästa och mysigaste högtiden på hela året! Aja nog med mitt juldrömmande! Här är några klänningar som jag hittade som passar till denna högtid! Måste faktiskt erkänna att jag inte hitta alls mycket speciellt inom klänningar! Tänker nog kanske satsa på en mer enkel, cleanare klänning till julen och sen slå till på en lite mer "maffigare" klänning till Nyår! Hoppas ni hittade något ni gilla! ♥

super fina!:D

Svar: Jaa visst var dem (:
My Fransson

gillar första bäst!:)

Svar: Jaa den är jättefin, en av mina favoriter! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?