Bellami hair

Hej på er! Idag är det måndag, ny vecka och jag är inne på min tredje kopp kaffe för idag! Ajabaja på mig! Måste sluta dricka så mycket kaffe! Imorgon får det bli te istället haha! Tänkte prata lite hår idag! Just nu har jag inga hårförlängningar i och inga i överhuvudtaget! Senaste förlängningarna jag hade var ifrån Tajmahal, det billigaste stället att hitta hårtränsar på (vad jag vet) Köpte hårtränsen i juni och av tränsen kunde jag göra två förlängningar av, jag gjorde mina egna flip in! funkade superbra, slet inte ett dugg vilket är rätt självklart eftersom man typ hänger håret på sitt eget hår! Nu har jag varit utan löshår i ungefär en månad och går ständigt med håret i en bulle vilket jag vet sliter oerhört mycket på håret men jag tycker inte om mitt hår utsläppt då det är så tunt och kort!.. Nu den senaste tiden har jag tittat på väldigt många olika hårförlängningsmetoder och sidor och hittade tillslut en hemsida som jag har verkligen fastnat för! Hemsidan heter Bellamihair.com. De säljer clip in hårförlängningar i 4 olika "storlekar". Håret är 100% äkta remy människohår och kan alltså stylas precis som sitt eget hår (plattas, lockas, tvättas, fönas, färgas osv)
"Storlekar"
•Piccolina - 7 delar, väger 120g och är 18 inches långt vilket är ungefär 45 cm långt
•Bambina - 10 delar, väger 160g och är 20 inches långt vilket är ungefär 50 cm långt
•Bellissima - 10 delar, väger 220g och är 22 inches långt vilket är ungefär 55 cm långt
•Lilly hair - 7 delar, väger 260g och är 20 inches långt vilket är ungefär 50 cm långt
Jag har läst och tittat på oerhört mycket youtube reviews om dessa clip in förlägningar och jag näst intill bara hört positiv kritik! Det som utmärker sig med dessa clip in hårförlängningar från andra märken är:
•Att håret är lika tjockt från tränsen ut till topparna. De flesta hårförlägningarna är tjockare uppe vid tränsen och blir allt tunnare ut i topparna.
•Clipsen ska vara stadigare och ska inte flytta på sig, alltså mindre slitage.
•Längre hållbarhet. Beror såklart också på hur man sköter det men har sett reviews på youtube där folk har använt dem i över ett halv år och år.
•Håret finns i olika tjocklekar.
 
Detta är vad jag har hört och läst när jag har googlat runt men sen så har man ju alltid sin egen åsikt! Jag har även hittat några negativa reviews om dessa hårförlägningar men absolut inte så många neagativa som positiva! 
Jag tycker även sidan ser väldigt professionell ut med många videos som hjälper till att välja "storlek" och färg på hårförlängningen! Kundservicen har jag hört ska också tydligen vara väldigt bra samt snabb leverans! Låter lite för bra för att vara sant kanske men efter mycket research är jag nästan övertygad att så är inte fallet!
 

 
 Bilder från Pinterest.
 
 



Kom ihåg mig?