Workout

 
 
 
Tights till höger och vänster - Nelly Tights i mitten - H&M Sportbhar i mitten - H&M Topp i mitten - H&M
Skor - Sportamore Yogamatta - H&M Sportbh längst ner till höger - VS Hantlar - Sportamore

Eftersom mitt nyårslöfte är att börja träna, komma ner i vikt och få en fastare och finare kropp så kände jag att jag behövde få lite inspration! Så jag gjorde helt enkelt detta kollage! Att köpa snygga träningskläder gör det ju faktiskt enklare att träna och jag konstigt nog blivit väldigt förtjust i grått, kan nog bero på att Alexandra Bring ofta tränar i grått och det klär henne så bra! Känner på mig att det kommer att komma mera liknande kollage av mig framöver! Förhoppningsvis!

Otroligt mycket snyggt! :) Kram

Svar: Kul att du gilla det! (:
My Fransson

åh va mycket snyggt! allt det där skulle kunna få flytta in i min garderob.

Svar: Kul att du tyckte om det! Jaa känner detsamma!
My Fransson

snygga träningskläder!

Svar: Kul att du gilla det! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?