Wanties - Sport

Åh jag är så sugen att sätta igång med träningen nu. Det var verkligen typiskt att jag skulle bli sjuk nu men idag känner jag mig faktiskt bättre förutom hostan då. Hade tänkt att gå till skolan imorgon men kom sedan på vi har fått nytt schema och är numera lediga varannan onsdag! Yeey, så himla skönt! Idag har jag tyvärr inte haft någon tid för att blogga, sov till sena förmiddagen, somna på 2 panodil så inatt har jag sovit skönt. Efter frukosten var jag och min pojkvän och hämtade ut arbetskläder på skeppa och efter det åkte vi hem. Jag hann inte vara hemma länge innan jag skulle till körskolan för en teorilektion. När jag kom hem pluggade jag yttligare mer körteori som jag hade fått i läxa av körskolläraren. Vi ska börja att köra mer i stadstrafiken nu! Känns lite läskigt men det ska bli kul. Imorgonbitti är min nästa körlektion! Ikväll har jag, min pojkvän och familjen myst framför tvn och tittat på film. Det är väl snart läggdags för mig så jag passar på och säger godnatt! Hoppas att ni har haft en fin tisdag! ♥

Sv: taaack!!

Härlig sportinspiration du har i bloggen! Kram

super snyggt

Svar: Eller hur (:
My Fransson

Du kan om du vill! Viljan gör allt :) Hitta motvationen!
Kram

Svar: Åh tack för peppet! (: Jaa absolut! (:
My Fransson

har dom där skorna! underbara!

Svar: Förstår det de ser ju hur sköna och snygga ut som helst! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?