Room Details

Lite detaljer i mitt rum!
Förlåt för dålig uppdatering idag med denna dag har jag haft fullt upp! Kom hem halv 4 från skolan och började laga lite mat till mig själv. Men jag hann precis bara laga klart maten innan jag var tvungen att ge mig iväg igen för idag hade jag och älskling bokat upp oss på en lägenhetsvisning! Känns helt sjukt att vi var på våran första visning idag, kom så plötsligt med! Visst vi har pratat om att flytta hemifrån väldigt länge men att de skulle gå så här fort visste jag inte, vi såg lixom lägenheten ute på internet igår så vi fick skynda oss att boka in oss. Iallafall var lägenheten jättebra! Hoppas vi kan få den och att den inte skenar iväg i pris! Vid 16:50 var vi iallafall klara och jag fick skjuts hem igen. Då var det typ bara att slänga i sig maten och sen skynda sig iväg igen för 17:30 hade jag körteori. Det gick bra men inte lika bra som gångerna innan eftersom jag hade knappt pluggat något innan denna gång. Körteorin var slut vid 19:30 och sen var jag helt slut för kvällen. Drack lite kaffe när jag kom hem och så tittade jag, älskling och päronen på en action film som inte var så bra, kan nog bero på att Selena Gomez var med... Aja nu ska jag gå och lägga mig. Har körlektion imorgonbitti och sen så är jag ledig för dagen, underbart! Hoppas ni har haft en skön tisdag fina ni! ❤️

Vad fint och stilrent :D

Svar: Tack så mycket (:
My Fransson

Vad fint du har det, älskar klockan!

Svar: Tack så mycket! visst är den helt underbar! (:
My Fransson

Vilken fin klocka! Vart kommer den ifrån? :D

Svar: Tack jag hittade den på dollar store faktiskt (:
My Fransson




Kom ihåg mig?