TUESDAY MORNING

Kom hem för bara en liten sen efter ha övningskört med trafikskolan. Idag var det min 4:e lektion och den gick väl helt ok, har gått bättre de andra gångerna. Men det var ju ioförsig en helt ny övning så. Jag funderar på att snart väcka min pojkvän som ligger i sängen brevid mig men han sover så sött så det är svårt, och så är han så himla svårväckt med så jag får typ väcka honom flera ggr eftersom han somnar om igen efter bara 2sec haha! Aja idag har vi inte bestämt så mycket, vi kanske ska ner en sväng på stan sen (om jag får min vilja igenom) och kanske även arbeta i mina svärföräldrars nya massagelokal, måla och lite sånt! Vi hörs senare! ♥

Lycka till med körkortet.

Ha en bra dag. // Lissen

Svar: Tack så mycket! (:Detsamma (:
My Fransson

Sv: TACK! <3

Allt bra?<3




Kom ihåg mig?