This saturday morning

Två bilder från imorse! Vaknade upp som brunhårig idag! Känns väldigt annorlunda men jag ska nog snart vänja mig. Jag valde en ljus koppar brun färg och den blev lite mörkare och lite rödare än vad jag trodde men jag är nöjd ändå! Just nu håller jag på att fixa i ordning mig, har precis lagt basen så nu inväntar jag min syster som skulle ta med sig lite toppar som jag skulle få testa och låna till ikväll. Sen ska jag lägga ögonskugga osv så att det passar till klädseln. Ikväll ska jag nämligen ut med folk från klassen och lite fler vilket ska bli super roligt, det var väldigt länge sen jag var ute nu kan jag ju säga hehe! Vi hörs lite senare fina ni! ♥
 

Tack! =) Fin bloggdesign du har.

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

fint

Svar: Tack fina du! (:
My Fransson

Fin blogg :)

Svar: Åh tack så mycket! (:
My Fransson

Fin blogg! :)

Svar: Åh tack så mycket! (:
My Fransson

men åh roligt med en förändring ändå!

Svar: Jaa men absolut! (:
My Fransson

Så fin!

Svar: Åh tack fina du! (:
My Fransson

Vad fin blogg du har!!<3

Kolla gärna in min blogg så är du snäll<3


www.annakin.blogg.se

Svar: Åh tack så mycket! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?