Some monday inspo

Bilder weheartit, kollage - av mig
I natt låg jag med dubbla täcken och frös och efter körlektionen imorse bultade huvudet. När jag kom hem klädde jag av mig eftersom jag var så varm, hade feber... Så det blev att stanna hemma idag från skolan och bara ta det lugnt. Jag som var jättepepp för den här veckan för att jag skulle komma igång med träningen!.. Typiskt att det bli sjuk nu. Jag är iallafall mer peppad än någonsin och ska sätta fart så fort jag blir frisk igen! Förlåt för dålig uppdatering idag, har inte så mycket intressant att dela med mig.. Har ju bara suttit i min mysisdräkt hela dagen så, ingen dagens klädsel inlägg idag heller tyvärr men när jag blir frisk ska det bli bättring med allt igen. Hoppas att ni har haft en fin dag fina ni! ♥

Superfin blogg!! :)

Svar: Åh tack snälla! (:
My Fransson

åh sugen jag blev på blåbär nu!

Svar: haha jaa eller hur! (:
My Fransson

Svar:

Ja visst är den? :)

Svar: Åh ja visst är den? Är helt kääär i den! Btw vilken fin blogg du har. Ha en bra kväll kramis :)

Härligt collage!

Svar: Roligt att du gilla det (:
My Fransson

En enkel vardags sminkning tutorial är uppe.
Checka in! skulle betyda mycket!

förresten härliga bilder!

härlig inspo :)

Svar: Kul att du gillat (:
My Fransson

fantastisk inspo!

Svar: Kul att du gillat (:
My Fransson




Kom ihåg mig?