New in - more jewellery

Förlåt för dålig uppdatering och dålig kvalitet på bilderna! 
Hej på er igen och förlåt för dålig uppdatering dessa dagar men jag lovar er att det kommer att bli förbättring! Just nu känner jag mig as stressad och uppe i varv. Jag har så mycket tankar och måsten att göra nu för tiden så jag fick skriva upp på en lapp allt jag har tänkt att göra och vad jag måste göra! Usch usch.. Hoppas allt är bra med er iallafall och att ni har haft en bra onsdag än så länge. Själv har jag varit ledig idag, var bara på ett kort möte på skolan. Igår var jag på stan efter skolan med klasskompisarna och käka och så fyndade vi smycken från Ur&Penn! Men nu måste jag göra skolarbeten så vi kanske hörs lite senare fina ni!

Riktigt snyggt halsband!

Svar: Perfekt vardags halsband! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?