my room


Här är två bilder på mitt rum. Börjar bli riktigt nöjd över mitt rum nu faktiskt det enda är tvn som jag behöver en ny. Har mycket nya fina detaljer i rummet som jag måste visa er också! Jag har pyntat hela rummet med rosor och blommönster. Love it! 



 

Hihi ja, han har det lilla extra min lilla prins ^^

Fiiiint! Vart är dina påslakan ifrån?! 😍

Svar: Tack så mycket! (: H&M Home! (:
My Fransson

Vilket fint rum :)

Svar: Åh tack så mycket!(:
My Fransson

Super snyggt rum!

Svar: Tack så mycket! (:
My Fransson

Så fint du har det :)

Svar: Tack så mycket älskling (: ❤️
My Fransson

Sv: Tack :)

Har samma klädställning ^^ Så himla fint att hänga fram några favoriter :)

Kram <3

Svar: Jaa absolut! (:
My Fransson

Känns som du har det mysigt:)

Svar: Jaa det är det faktiskt! (:
My Fransson

så fint!

Svar: Tack så mycket (/
My Fransson




Kom ihåg mig?