Coffee time

Efter en kort första dag i skolan idag (närmare bestämt en lektion på 50 minuter) åkte jag hem från skolan. Jag blev sugen på kaffe förut när jag kom hem och jag späxa till det och gjorde en kall kaffe med choklad. Det blev mörk och ljus choklad i och vit som garnering uppepå den vispade grädden! Den såg asgod ut och det smakade super gott med tyvärr blev den alldeles för söt! Hann bara dricka några klunkar innan det blev för sött. Världens sockerkick fick man och så lite huvudvärk på det också. Det kan nog bero lite på att jag har inte käkat någonting än men jag tänkte fixa i ordning någonting nu. Tyvärr blev det inte så bra bilder då jag glömde kameran hos min pojkvän så jag fick ta mobilen och fota med! Tänkte lägga upp en bild på dagens klädsel sen också! Håll utkik! ♥

men wooow såå gott=)

Svar: Jaa det var mumsigt! (:
My Fransson

såg sjukt god ut!

Svar: Jaa absolut!
My Fransson

Gott!

Svar: Jaa lite för sött bara (:
My Fransson

ser snyggt ut iallafall!




Kom ihåg mig?