Wanties - bodys

Body nr 1, Body nr 2
Hur fina är inte dessa två bodys från Nelly? Skulle vilja ha båda två men jag funderar på om jag ska beställa hem någon utav dem iallafall! Men det får bli efter körkortet! Fyf**n vad jag ska shoppa då haha!

Snygga!

Svar: Jaa visst var dem! (:
My Fransson

sv: tack, visstvar den! ;)

Jättefina! Hur mycket kostar det att ta körkort? :)

Svar: Jaa visst var dem! (: Usch det är ingen billig historia! Minsta kostnad för ett körkort idag är ungefär 10 000 och uppåt! Jag har lagt ca 9 000 än så länge och jag har fortfarande mycket kvar att betala...
My Fransson

åh vilka fina, älskar den till vänster :D

Svar: Åh Jaa visst var den fin! (:
My Fransson

Hej grymt fin blogg du har! Om du har lite tid över så kolla gärna min blogg :) Skulle betyda guld <3 Hoppas du haft en fin dag :) Kram!

Svar: Tack! (: självklart (:
My Fransson

fina!

Svar: Jaa visst var dem! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?