Valentine's presents

Lite alla ♥ dags presenter!
I första påsen hittar ni min present som jag pysslade ihop till min fästman! Hur söta är inte chokladfotbollarna som jag hittade? Tyckte det passa bra till en sån fotbollsnörd min älskling är hehe! 
I andra påsen låg det två chokladaskar, två triss och valentinhjärtan som jag och min älskling fick av min mamma och pappa! Men jag måste bara säga gud vad svårt det var att hitta alla ♥ dags presenter! Inte ens ett paket röda rosor fanns det på stan, helt slutsålt. Och i alla skyltfönster tipsade de endast om alla ♥ dag presenter till tjejen.. Jag fick helt enkelt köpa allt styck, koppen i affär, godiset i en annan osv. Men jag blev nöjd ändå av vad jag fick till med hjälp av min fantasi hehe! Hoppas ni har haft en bra alla hjärtans dag fina ni! ♥

Såg ut som trevlig alla hjärtans dag=)

Svar: Jaa absolut! (:
My Fransson

fint!

Svar: Visst var dem (:
My Fransson

Hihi åh va guligt

Svar: Jaa visst var det fint! (:
My Fransson

mysigt

Svar: Jaa! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?