Todays lunch!

Två bilder på min lunch denna torsdag.
Denna dag torsdag har varit så himla seg, har verkligen varit trött hela dagen trots lång sovmorgon och trots tidig hemgång, började tio och slutade skolan redan vid halv två idag så inte många skoltimmar här inte! Men som sagt ändå trött och seg. Någon annan fast mer postiv sak är att jag har bokat in halkan, lilla uppkörningen på körskolan, riktiga uppkörningen och skrivningen!! Åh äntligen snart klar! Vill inte avslöja när jag ska köra upp och skriva upp utan det får ni se då! Hoppas verkligen att jag klarar det!.. Och nu till en helt annan ska, måste bara berätta hur underbart fin, snäll och oroligt omtänksam min pojkvän är! I måndags överaskade han mig och bjöd mig på en shopping dag! Han tyckete att jag hade varit så duktig med körningen och sparat in på alla kronor för att betala körlektioner så han gav mig en summa och ville att jag skulle spendera upp allt! Hur söt får man va!? ♥ Iallafall sagt och gjort! Det blev en hel del jag kom hem med bl a två par jeans! Visar er imorgon vad jag fick köpt! ♥

Vilken mumsig lunch :)

Svar: jaa absolut! (:
My Fransson

Shit va gott det såg ut! :)

Svar: Jaa eller hur! Blev super gott med! (:
My Fransson

Gott!

Svar: Jaa (:
My Fransson




Kom ihåg mig?