Three photos from today

Startade denna dag klockan 7:15 för att hinna vakna till innan körningen som var 7:45. Körningen gick toppen, kunde inte ha gått mycket bättre, körde upp för såkallade Dominobacken och det gick super! Efter körningen gjorde jag ett par teoritester på trafikskolan och jag klarade FAS A! Skönt att komma ifall lite med teroin! Jag satt till klockan 12 på körskolan och när jag kom hem gjorde jag mig en smoothie och sedan tog jag en promenad med hunden. Efter det gick jag ner till gymet och sprang ett par km. Hann inte träna så länge idag, glömde bort tiden som jag hade bokat så jag det fick bli ett kort men intensivt pass! Efter det tog jag mig en dusch och sedan gjorde jag mig lite middag. Wok och lax fick det bli idag, Muuums!
Och sedan dess har jag faktiskt inte gjort något mer speciellt. Jag övningskörde upp till min älskling nyss och det är väl typ allt. Skulle behöva plugga på skolgrejer med men motivationen brustit lite nu och jag känner att jag har varit tillräckligt hurtig för idag hehe! Hoppas ni har haft en fin dag fina ni! ♥

Gott med lax!

Svar: Jaa super gott! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?