Cold Christmas

Lite julinspiration för att få upp julstämningen lite nu när vi närmare oss jul med stormsteg! Har faktiskt inte haft någon speciell julstämning i år alls vilket jag tycker är supertråkigt då det är endast 8 dagar kvar till jul och det hela är snart är över! Brukar annars börja julmysa i början av december om inte till och med i slutet november! Aja imorgon får jag ta tag i det hela och julpyssla/baka/pynta eller något! Har inte tagit fram all julpynt än så det måste tas fram iallafall! Hoppas ni gillar kollaget, bilderna är från min We♥It sida klicka HÄR för följa och titta på alla mina samlingar/hjärtningar!

mysigt collage :)

Svar: Åh kul att du gillat! (:
My Fransson

Åh så mysiga bilder! Älskar julen, så härligt. Synd bara att det inte har kommit någon snö här där jag bor än. :/ Har du någon snö? :) Kramis

Svar: Roligt att du gilla kollaget! Älskar julen med men vad är julen utan snö! Har tråkigt nog inte kommit någon snö hit där jag bor heller!.. Kram (:
My Fransson

Jaa jag vet. Man måste komma in i det..!

Svar: Jaa!
My Fransson

Såå mysiga bilder :D




Kom ihåg mig?