Pw med doggen

Sitter just nu i sängen brevid min älskling som pillar på mobilen medans jag bloggar. Vaknade vid kl 9 imorse och förberedde mig för skolan. När jag var redo för att åka och satt i bilen kollade jag mitt schema och märkte att måndagen var helt blank! Jag var tvungen att ringa en klasskompis och fråga om vi var lediga idag och såklart var vi det! Så jaa det var bara att åka tillbaka igen hehe. Aja det var faktiskt väldigt skönt att vara uppe i tid ändå så det gjorde inte så mycket! Tidigare ikväll tog jag en lång och skön pw med hunden! Det gick rätt så bra trots alla hundens kisspauser. Nu ska jag mysa ner mig hos min älskling och göra honom sällskap!
Hoppas att mina läsare har haft en skön måndag!

Så fin blogg du har tjejen. Klicka in på min blogg, kramis :D

Svar: Tack så mycket! Det ska jag göra! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?