One year and engaged

Igår firade jag och min älskling 1år tillsammans med förlovning! Är så otroligt glad och lycklig att jag har hittat en så fin och underbar pojkvän som jag har! Har inte kunnat önska mig något mer eller något annat/annan! Han är helt perfekt och vi passar så bra ihop! Vi är jämt med varandra och ändå slutar vi aldrig att tröttna på varandra för det! Han är det bästa som har hänt mig och jag vet inte vad jag skulle göra utan honom!
När vi båda hade vaknat till igår morse satte vi på oss ringarna och började fixa iordning oss! Vi bokade bord på restaurang Meze och klockan halv 7 var vi där! Det var en jättefin restaurang och hur fin och god mat som helst! På kvällen åkte vi hem till mig och bara myste och tittade på film!
En underbart mysig och lyckad kväll!

Grattis igen, att du inte sagt något Mysan!! :D < 3

Svar: Tack så mycket! Det var ju en hemlis ju!! ^^ (: <3
My Fransson

Gud så roligt! Stort grattis :D

Svar: Åh tack så mycket!! (:
My Fransson

Men åh så fina ni är tillsammans och grattis!

Svar: Åh tack så himla mycket! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?