Home from school

Igår var jag inte speciellt aktiv på bloggen och det blev tyvärr bara ett litet inlägg eftersom jag mådde så himla dåligt igår. Ont i halsen, huvudet, snorig och täppt i näsan så att det värkte i bihålorna osv.. Idag vaknade jag med mer halsont så just nu äter jag halstabletter och isglass för att lindra! Min pojkvän kom över igår med Ben and Jerry's glass och så kollade vi på en ny serie The americans, verkar riktigt bra och spännande faktiskt. Det har gått ett avsnitt på tv än så länge men vi laddade hem serien istället så vi ska börja på avsnitt 4! Idag hade jag ingen klocka att passa förutom tandläkaren som jag var hos i dag 11:20. Allt såg bra ut så jag är nöjd! Nu ska jag fortsätta myset i soffan (tyvärr utan min älskling som var tvungen att åka) och se på någon bra film! Min älskling var snäll nog så att jag fick låna hans Viaplay under dagen så nu blir det ensam mys!



Kom ihåg mig?