6 fina

1. H&M 2. Gina tricot 3. Bikbok 4. H&M 5. Gina tricot 6. Gina tricot.
Hitta sex fina överdelar från H&M, Gina tricot och bikbok som gjorde ett litet kollage utav!
Jag skulle bara vilja mysa ner mig i den fina tröjan från H&M. Älskar volangen på den långärmade tröjan från Gina tricot, så snygg! Är i desperat behov av flera cardigans och denna fina från bikbok kostar ynka 199kr! Den snygga mysiga och underbara fuskpälsjackan hittade jag på H&M, åh den måste jag bara ha! Tshirtar är alltid bra att ha och dessa två från gina tricot är även riktigt snygga! Köpte faktiskt den vita med renen på idag! Jag köpte även lite fler saker som jag kan visa lite senare här på bloggen!

snyggt

Svar: kul att du gillat! (:
My Fransson

fint!

Svar: Vad roligt att du gillat! (:
My Fransson

åh vad fina! :D

Svar: Vad roligt att du tyckte om det! (:
My Fransson

Snyggt :)

Svar: Kul att du tyckte om det! (
My Fransson




Kom ihåg mig?