How to match the sequin pants


Kollage - av mig
Paljettbyxor - Hm, T-shirt - Acne, Ögonskugga - Viva la Diva, Jacka - Gina tricot, Skor - Din sko, Nagellack - Maybelline
Jag har helt totalt kärat ner mig i paljettbyxor och i paljetter nästan i överhuvudtaget! Jag har själv ett par paljettleggins som jag fick i julklapp för cirka 3-4 år sedan då paljettleggins var rätt "poppis" men som jag knappt använde då. Tur var så sparade jag dem och nu använder jag dem rätt så ofta till oversizeade t-shirtar, skjortor, linnen och stickat. Men nu jag är riktigt sugen på att iförskaffa mig ett paljettbyxor då paljettlegginsen sitter nästan inte alls lika dant som byxorna. Spanade in dessa ovan från hm men dem har tyvärr har tagit slut. Annars så finns paljettbyxorna från issue 1.3 kvar på nellys hemsida, dock kostar dem lite dubbelt så mycket som hms så jag ska nog vänta och se lite innan ifall hms skulle komma in igen!



Kom ihåg mig?