_________________________________________________________________________________________________________


Efter en kortdag i skolan igår bestämde jag mig för när jag kom hem att ta tag i skolplugget och pluggade på historia provet som vi hade idag. Jag satt verkligen hela dan och pluggade och gick inte och la min för än kl 1:30!
Idag morse efter att ha vaknat till och fixat iordning sig så började nacken helt plötsligt krampa och jag kunde inte röra huvudet överhuvudtaget. Fick panik eftersom jag inte visste vad det var och höll nästan på att svimma, haha ^^ Jag lugnade iallafall ner mig och förstod efter ett tag att jag har fått nackspärr.. Så nu sitter jag här med en värmedyna runt nacken. Var ute med mamma, pappa och vovven förut för att få igång blodcirkulationen lite så  muskelaturen i nacken "mjukas" upp. När vi kom hem igen drack vi te/kaffe och åt fikabröd.



Kom ihåg mig?