_________________________________________________________________________________________________________

                                               
  
                   
Dagens skoldag började med ett prov i anläggning. Det gick väl sådär, helt ok iallafall. Slutade skolan runt 15:30 och sen dess har jag bara slöat och tagit det lungt hela dag. Pojkvännen kom hit en stund och myste med mig också! Nu tänkte jag iallafall snart gå och lägga mig så att jag får några timmars sömn! 

Vad fin du är!! :)
Var gärna med och tävla om att vinna ett presentkort på mode i en tävling på min blogg!
Tävla här: http://elviraalteryd.blogspot.se/2013/01/tavling.html
KRAM! :)

Svar: Tack! (: Jaa det ska jag absolut vara med och tävla om! (:
My Fransson

Fin bild! :)

Svar: Tack! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?