_________________________________________________________________________________________________________




Tröja - Nike, Byxor - H&M, Shorts - Gina tricot, Skor - Nike, Sportbh - H&M, H&M, Casall, Nike.

Att köpa nya snygga träningskläder gör det både mycket roligare och enklare att börja träna. Själv har jag faktiskt inte kommit igång med träningen alls och tränade sen senast i höstast. Nu vill jag komma tillbaka till träningen och göra det till en del av vardagen igen! Först måste jag bara jobba lite så jag kan köpa mig ett gymkort!

så sant! Snygga kläder är en grym motivationsdel! :)

Svar: Ja absolut! (:
My Fransson

Så mycket snygga träningskläder du hittat!

Svar: Tack, jaa visst var de snygga! (:
My Fransson

Vilka snygga plagg!

Svar: Ja visst är dem! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?