WISH OUTFIT - GOLD OVERFLOW




Knåpade ihop en outfit som aldrig kommer att bli min haha! Man ska ju få drömma iallafall! Är helt kär i cardigan!
Topp - Net-a-porter.com, Cardigan - Choies, Skor - Jeffrey Campbell, Knästrumpor - Motelrocks.com, Smycken - Lindex, Väska - H&M. 

Idag gick jag upp vid halv 8 för att hinna ta en dusch innan skolan som började vid 10. Kom till skolan vid 10 och fick reda på att vi inte hade några vanliga lektioner. Istället hade vi en undervisning i trädgård och fick redan sluta vid kl 11:20. Värd skoldag känner jag?.. När jag kom hem blev det plugg på historia och sen på kvällen kom min älskling och myste lite med mig! Underbart!
Nu tänkte jag ta och fixa mig för att gå och lägga mig så att jag orkar upp imorgon, är verkligen supertrött nu!

fint :)




Kom ihåg mig?