YOU BETTER WORK (OUT)!



Jag för några minuter sedan.
Idag var det första dagen på min tre veckors praktik på blomsterlandet med min klasskompis Amanda! Gick mycket bättre och var roligare än vad jag hade trott! Börjar kl 10 och slutar kl 16 varje dag! Riktigt gött!
När jag kom hem var jag lite trött efter arbetet så det blev att ta det lite lugnt i min säng och titta lite på tv samtidigt som jag hade laptoppen i sängen! ^^ Såklart så somande jag till efter en halvtimme och vaknade inte för än maten var klar. Det blev tacos i dag med kycklingbitar istället för köttfärs. Mums!
Liten stund efter blev det att dra på sig träningskläderna och gå ut på en rask promenad. Nu blir det en dusch innan jag tar och lägger mig under täcket igen! 

oh så kul med praktik :D !

Svar: joo men det är väl kul! Lite tidigt in på skolstarten bara tycker jag (:
My Fransson

Jätte fin blogg! Hur har din dag varit hittills? :)
-
Skulle varit bra om du svarade mig på min blogg så jag kan se svaret! (Det med den nya blogg.se designen)




Kom ihåg mig?