WORK OUT


Efter mitt lilla mellanmål/lunch så blev det en liten promenad med hunden och efteråt när jag hade kommit hem råkade jag somna till en stund i sängen! När jag vaknade upp blev det direkt att sätta på sig träningskläderna och gå ut på en power walk! Är faktiskt rätt så stolt över mig själv ändå att jag har kunnat hålla i träningen nu när skolan har börjat igen! Denna vecka har jag faktiskt tränat varje dag och det är inget som jag har tycket ha varit jobbigt. Nu när jag har tränat sen juli så har jag kommit in i det så bra så nu VILL jag träna! Tycker det är väldigt roligt och skönt och det är så roligt när det ger reslutat, hela det gör det lixom så värt att träna! Jag har gjort träningen till en del av min vardag och jag är rätt så stolt över mig själv att jag har kommit över den där tröskeln och inte gav upp när det var som svårast!
Detta får bli mitt sista inlägg för idag för nu måste jag krypa ner till sängs!



Kom ihåg mig?