ABOUT ME

      
Lite tränings inspiration! Känner att jag har halkat lite av banan med träningen den här veckan. Idag var den enda dagen som jag var "ledig" så idag tog jag mig tid för en powerwalk. 
Bortsett från träningen känner jag hur allt annat börjar falla på plats. Mitt liv tog ju en helt ny vändning för cirka två/tre månader sen då kärleken helt försvann. För att fylla hålet har jag tränat impressivt varje dag. Nu har livet taget en annan vändning men på ett mer positivt sätt. En ny kärlek har kommit in i bilden och jag börjar mer och mer lära känna mitt nya jag typ! ^^ Haha. Jag har ju varit lite vilsen i mig själv ett tag och visste inte riktigt vem jag var när förändrades och "utvecklades" Hann ju inte med att fatta vem jag själv va nästan Haha! Men som sagt nu känner jag att mitt liv och jag börjar falla på rätt plats igen och det är det viktigaste just nu!
 

Åh vad mycket fina kroppar!

Svar: verkligen!! (:
My Fransson




Kom ihåg mig?