The Worst day ever


Det här får bli ett litet klagar inlägg känner jag!
Dagen började inte så speciellt bra. Försov mig rejält och missade idrottslektionen. När jag väl kom till skolan flöt dagen på ganska så bra endå. Först hade vi ett rätt så enkelt oförberett prov i odligen bara för att läraren se att vi var med på lektionerna, vilket jag antar att jag är eftersom jag fick 17/19 poäng. Det blev lite betygsprat i ämnet också. Läraren tyckte jag och var jätteduktig och sa att jag låg bra till i ämnet. Sen var ju det dags för engelska då vi skulle redovisa om våra ämnen (mitt var om sjöstjärnan) men såklart, självklart så ska vi göra ett muntligt nationellt prov i engelska istället! Dessutom så måste vi vänta i ca 40 min för att andra klassen/gruppen ska göra det nationella provet i engelska innan oss! Yeey, det som var så j*vla viktigt att vi var tvugna att redovisa idag enligt läraren eftersom det inte skulle finnas mer lektionstid till det. Kul att lärarna kan planera så bra, det är ju verkligen TOPPEN! Kul att man hade mentalt ställt in sig på att man skulle redovisat i dag och övat och sen blir det ingeting av det!
När jag sedan kom hem hade hunnit att lugna ner mig lite men såklart så sjunker humöret igen och irritationen stiger när jag får reda på att man typ blir en aning dissad av kompisar för att de ska vara så j*vla bekväma av sig!
Åh herregud säger jag bara!

usch ! låter inget vidare alltså...



men måste bara säga att din header är jättefin !!




Kom ihåg mig?